Information fra Serviceafdelingen

Kære kunde

 

Vores målsætning er at forkorte behandlingstiden og øge serviceniveauet.


Alle reklamationer vil blive behandlet inden for 48 timer efter ankomst til Egedesø.


For at nå målet og for at afdelingen fremadrettet kan yde din forretning den bedste service, håber vi at du fremover vil følge nedenstående retningslinjerer når du returnerer varer til Bjarne Egedesø A/S (BEAS) på.

 

Download de nye retningslinjer her

 

Disse retningslinjer er til fælles fordel – de hjælper med at håndtere retur- og reklamationssager hurtigere. Dermed frigøres ressourcer til at yde en bedre service og hurtigere sagsbehandling.

 

Download skema til returvareforsendelse her

 

Kontakten til Bjarne Egedesø A/S kan med fordel ske på mail til support@egedesoe.dk - Vi vil bestræbe os på at besvare din mail inden for en arbejdsdag.

 

Retningslinjerne er gældende fra den 1. februar 2014

 

 Med venlig hilsen Serviceafdelingen